Kun je op de canarische eilanden met dolfijnen zwemmen?

Zo ja, op welk eilandje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (3)

Ik ga zelf binnenkort naar gran canaria, daar heb je een dierentuin, palmitos park, en daar kan het voor 100 euro en je schijnt ook echt 'in het wild' met ze te kunnen zwemmen maar dan weet ik niet waar precies, je kunt eventueel wel bij reisleiding of iets dergelijks informeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Palmitos park is een vogelpark gelegen in de bergen ,ik heb daar nog nooit een dolfijn gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha nee, wel een spectaculaire vogelshow, met die condors! Prachtig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter kijken want sinds paar jaar met dolfijnen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laatst nog niet, ook op de site niets over te vinden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig want het is wel zo. Heb foto's die vorige week zijn gemaakt, familie is net terug van Gran Canaria. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op YouTube gran Canaria palmitos park dolfijnen show o.i.d. intyp zijn er een paar filmpjes te vinden :)
Ja dat kan, gewoon in de zee., maar niet vaak.

Maar je kan ook met een bootje mee om de dolfijnen te zien en ermee te zwemmen. Heel soms kan het.. maar pas goed op! Er worden daar veel tochten met een boot georganiseerd om met dolfijnen te zwemmen..je gaat dan de zee op met een boot voor een paar tientjes, en dan is er nog een fotograaf (ook voor een paar tientjes), en ze verkopen er van alles lekkers (voor een paar euros..), en ze maken er een mooie show van. Ze bellen dan met 'iemand' die de dolfijnen heeft gezien, daar vaar je dan naartoe, en *Plop*.. weg zijn ze.. jammer .. net gemist. Terug naar de haven, fooi voor de bemanning, dure foto erbij etc. Slim zakendoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, heb ik ook meegemaakt daar +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als in Turkije en Egypte. Negen van de 10 keer zie je niks. +1
Ja, dat kan.
In elk hotel, bij elk toeristisch bureau kan men een informatiefolder meenemen en dan contact opnemen met de inrichters van dergelijk evenement. Jan kan ook via de informatiebureautjes bestellen.