"Het Amerikaanse Los Angeles ligt op zo’n 4500 kilometer, wat zorgt voor een vliegtijd van ongeveer 6 uur vanuit het Amerikaanse vasteland"

http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/attracties/39046-de-eilanden-van-de-archipel-hawai-50ste-staat-van-amerika.html

Toegevoegd na 20 minuten:
De kortste vliegtijd tussen LAX en Honolulu met United airlines is 5 uur en 20 minuten:

"How long is the flight from Honolulu to Los Angeles (HNL to LAX)?

The shortest nonstop flight time is 5 hours, 20 minutes on American, Continental, Delta, Hawaiian, United."

http://www.farecompare.com/flights/Honolulu-HNL/Los_Angeles-LAX/market.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel aan de windsnelheid denken he. Wind tegen of wind mee kan op zo'n afstand best wat schelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zou ook weer een leuke reactie kunnen, aangezien hij zijn vliegtuig niet definieert. Gebruik je een straaljet en vlieg je met mach 2 ben je er in iets meer dan 2 uurtjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat de vraagsteller gewoon een normaal passagierstoestel bedoeld. Oke dan is het nog afhankelijk van de carrier en het type toestel om het precieze aantal uren te kunnen specificeren.
Maar er staat dan ook "ongeveer zes uur" Niet "precies 6 uur"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik, maar als je een privé vliegtuig (zonder straalmotor) neemt kan dit nog stukken hoger liggen.
5-7 uur volgens mij