Wat is voor ons de ideale vakantiebestemming?

We ziijn met zijn 8e, 6 zijn er tegen die tijd of 17, of bijna 17(vaak duurt het dan nog een week) 1 is dan nog echt 16 en eentje is er dan nog 15.
Nou vroegen wij ons af wat de ideale vakantiebestemming is, we houden dus van zon zee en strand, en natuurlijk 's avonds het uitgaan en feesten. Ook gaan we wel eens een stad bezoeken en wateractiviteiten zoals bananen ondernemen. Wat zijn voor ons de ideale bestemmingen, en kan het zo zijn dat die kerol van 15 problemen gaat geven ivm de leeftijd met clubs enz, want was is daar trouwens de minimale leeftijd?
Graag plekken waar veel van onze leeftijd rondlopen. We zijn jongens, en het budget... tsjaa het liefst niet te groot.
Ook houden we ervan om buiten nederland vakantie te vieren.

bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke periode wil je gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je inventariseert meningen en ideen.
Dat mag niet op deze site.
Ga eens langs een reisbureau.
Of twee, of drie.
En bezoek vakantiesites, of vier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eumm ja in de zomervakantie dus dat is ongeveer juli.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de volgende twee tips voor je, mijn afgelopen twee zomervakanties: - Rondreis langs alle party-steden van Europa met de trein
- Villa huren in Lloret de Mar (of een willekeurige andere jongeren-party-stad natuurlijk). Beide betaalbaar, maar vooral onvergetelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt bliets, is dat wel allemaal rond de 17 of zijn die vaak 20 21?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillend. De bekende steden (Lloret, Blanes, Rimini, Sunny beach, etc.) zijn zeker geschikt voor jullie leeftijd. Mijn ervaring is dat de leeftijdscontrole in het buitenland veel minder streng is dan in Nederland. De regels zijn sowieso soepeler. Doet mij denken aan een voorval in Lloret. Een kerel komt een club uitgewaggeld, valt voor de neus van de uitsmijter op de grond, kots de longen uit zijn lijf en waggelt vervolgens gewoon weer naar binnen: dat moet je in NL echt niet proberen. En laat ik het maar niet over Praag en Budapest hebben, dat is al helemaal een gekkenhuis. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha oke, maar zou die jongen van 15 problemen kunnen geven met clubs en uitgaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zeker, maar dat is niet mijn ervaring. Arrogante, zelfverzekerde kop opzetten, schouders achteruit en dan kom je op eerdergenoemde locaties een heel eind.

Antwoorden (6)

Sunny Beach in Bulgarije. schijnt helemaal hip te zijn om daar naar toe te gaan. Voldoet aan al je eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rimini in italie of albufeira in Portugal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga (bij voorkeur met een jongerenreisorganisatie) naar Lloret. Ook plaatsen als Sunny Beach schijnen in die categorie te vallen.
Reis zelf is niet duur (vanaf 129 als je niet midden in 't seizoen gaat) en feesten zijn er volop. Strand wat minder, want dat moet je delen met té veel leeftijdsgenoten.

Jullie leeftijden zullen inderdaad het grootste probleem zijn. Echte clubs zul je dan niet inkomen, maar mijn ervaring is dat als je niet echt 'duidelijk maakt' dat je geen 18 bent, het niet veel voor problemen zorgt. Het is ook vaak wat je uitstraalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er diverse gevonden op www.vakantieaanbieders.net

Hier staan veel goedkope vakantie op. Ook van beachmasters geloof ik.

Vaak als je met een groep bent laten ze niet een man buiten staan is mijn ervaring. Maar kan per plek verschillen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeker meegaan met een van de grotere jongerenreisorganisaties. Zij bieden jullie een laag tarief aan voor de reizen en je hebt meteen een gezellige groep leeftijdsgenoten om mee op stap te gaan!
Kijk eens op de sites die ik heb toegevoegd, daar zit vast wel wat bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lloret de Mar (Spanje) is een ideale jongeren vakantiebestemming met een groot uitgaansleven. Stranden zijn daar geweldig en daarom heen zijn dingen zoals bananenboten zeker aanwezig.