is de website www.balitravel.nl betrouwbaar?

Ik wil graag een rondreis boeken en kwam op deze website de ideal rondreis tegen, wat ook in ons budget past. Nu is mijn vraag of deze webiste betrouwbaar is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Kijk ens of hij aangesloten is SRG, stichting garantie fonds
Zo niet dan niet doen als je je geld niet kwijt wilt raken als de zaak ineens over de kop is.
Misschien kun je ook bij SRG informeren, er zijn bedrijven die het logo wel gebruiken zonder aangesloten te zijn

Toegevoegd na 57 seconden:
SGR bedoel ik dus he

Toegevoegd na 3 minuten:
Ze zijn aangesloten zo te zien, dus dat is al een +, verder ken ik ze niet
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zie dat deze organisatie is aangesloten bij het calamiteitenfonds én bij de SGR wat inhoud dat er met je reis en je geld niet zoveel mis kan gaan en indien dit wel zou gebeuren er altijd wordt gezocht naar een passende oplossing.
Ik zelf zou dus wel met deze organisatie in zee (of naar Bali) durven te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben bij Balitravel vliegtickets en hotels geboekt. Hebben goed contact gehad en reisbescheiden keurig ontvangen. Ik had op een forum naar ervaringen van andere reizigers gevraagd, en kreeg een aantal positieve reacties en geen enkele negatieve. Daarnaast nog aangesloten bij de SGR. Je kunt dus met een gerust hart boeken.