Na Parijs, Londen, Barcelona, Rome en Wenen zoek ik een nieuwe stad om een stedentrip te gaan maken. Welke stad is écht de moeite waard?

Toegevoegd na 1 minuut:
oja Brugge, ook nog geweest! Het liefst een stad waar het in het voorjaar ook al (best) mooi weer is.. (we gaan waarschijnlijk in mei ofzo)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K
rose
14 jaar geleden
Misschien is Mekka een leuk idee?

Antwoorden (68)

Praag en niet te duur... Zeer mooi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor van iedereen dat Berlijn helemaal het einde is.
We zijn zelf ook al aan het kijken naar een uitstapje naar Berlijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanrader Esme!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, Berlijn is super!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad dus. Het is waar!
Waar blijven trouwens mijn plusjes voor deze super tip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Het is zeer zeker de moeite waard om naar Berlijn te gaan, een stad met een rijke historie en allerlei andere dingen die er te beleven, doen en zien zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super! Zo sprokkel ik wat puntjes bij elkaar :-)
paulus811
14 jaar geleden
Ja en terecht, want Berlijn is een uitstekende tip! En wil je goedkoop doen, boek dan het van de Valk hotel in de buurt (nee, niet gelijk bah roepen. Het is echt goed en zeer voordelig). Mag het wat kosten, dan gewoon in het centrum gaan zitten. En vergeet je milieusticker niet op je auto als je daarmee gaat, het heeft me een halve dag gekost om dat kreng te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip dus Berlijn en niet zo gek ver weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bed en Breakfast in Berlijn, en dan te voet en met de metro de hele stad door... Helemaal leuk! Je kunt er met de trein ook goed heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Berin? Dat is een vrouwelijke beer, voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Florian94, het staat er als Berlin, nou en?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Florian94: Ligt er helemaal aan welke topografiekaarten je gebruikt.
Op Afrikaanse kaarten zal het Berlyn zijn, in Spanje: Berlín. In Finland hebben ze het over: Berliini en in Italie spreken ze over: Berlino. De ligging van de plaats is wel op alle kaarten hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, ik had nog geen antwoorden bekeken.
Wat dacht je van Amsterdam. Weinig reiskosten en goed voor het milieu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
venetie,want wie weet hoe lang dat nog bestaat .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja is inderdaad prachtig +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chiggia is mooier en leuker, slechts 29km verderop, 6 jaar gewoond. Venezia is een museum vol me touristen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad heel mooi daar, gezellig en knus vind ik het vooral.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Venetië had ik na de eerste dag al wel weer gezien. Het is allemaal hetzelfde en wat Jeroen zegt: bijna enkel toeristen.
Istanboel. Absoluut de moeite waard. Deze stad is overdag een smeltkroes van bijna alle culturen. Je ziet duidelijk het westerse en het oosterse samenkomen in één stad. 's avonds en 's nachts is het een sprookje, net een verhaal uit duizend en een nacht. Verder biedt het veel uitgaansmogelijkheden. Turken zijn hele gezellige mensen en genieten samen. Iedereen hoort erbij. Er zijn veel historische musea, moskeeën enz. En niet te vergeten kun je erg goed winkelen. Vooral in de bazar's kom je dingen tegen die je in Europa niet zo snel zult vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ook mijn ervaring, is een MOOI stad! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooie stad
Wat dacht je van Porto, een fantastische stad met enorm veel bezienswaardigheden,( vanuit Eindhoven met Ryanair, vaak heel goedkoop) Of Lissabon, kun je ook in het voorjaar meestal al van mooi weer genieten, en dan de veelvoud van moderne en oude stadsgedeelten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dublin, prachtige stad, maar ik ben dan ook bevooroordeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schitterend, ik vind het zo relaxed daar.
Wat verder weg...maar Hong Kong is helemaal geweldig! Goed klimaat, cultuur, shopping en natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een niet zo voor de hand liggende stad is Kopenhagen! Erg mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plovdiv (Bulgarije).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boedapest,en vliegen en vroegtijdig boeken vanaf vliegveld Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
:-) of vanaf Dortmund met Easyjet. Of vanaf Weeze met Wizzair. Maar vroeg boeken is goedkoop inderdaad.
In de buurt heb je nog Brussel, Antwerpen, Keulen. Verder weg Madrid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Istanbul, Turkijke... Kun je zelfs beter kerstshoppen dan in Londen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Edinburgh - heerlijke stad om in rond te dwalen, leuke winkeltjes, lekker eten, gezellige mensen, en de Highlands gelijk om de hoek, als je toch nog even uit de stad wegwilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk,ik weet het uit ervaring, Edinburgh is ook erg leuk.
Sint Petersburg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip van het jaar: Talinn! Waanzinnig mooie stad en niet ver vliegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is al gezegd, maar nog een keer ter aanvulling: Praag is zo'n leuke mooie stad. Goeie sfeer, mooi musea, lekker eten, goed bier, prachtige binnenstad, aardige mensen, mooie architectuur en in mei een aangename temperatuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, te gek toch Praag?
Madrid écht de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben in Madrid geweest en als je niet van Musea houdt blijft er in de stad niet veel over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, cultuur....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb niets tegen cultuur, maar als de hele cultuur uit bijna alleen maar musea bestaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dan ben je niet op Plaza Santa Ana of de Calle de los Cuchilleros geweest... heerlijk lokaal gebrouwen biertjes drinken of tapas eten. En, ja, als je geld teveel hebt zijn er wat nachtclubs als Teatro Joy en Palacio Gaviria waar je je uitstekend kunt vermaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krizzz ik zeg toch: Bijna alleen maar musea.
De Calle de los Cuchilleros en de hele wijk daarom heen vormt een mooie uitzondering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waanzinnige mooie stad, met alleen maar mooie mensen!
Bordeaux omdat die stad totaal gerenoveerd is onder Alain Juppé is met een nieuwe tramway en met wandelkaaien aan de Gironde die door Bordeaux stroomt. In het kort de sterke punten : veel prachtige boulevards, parken en gebouwen en pleinen (Place Quinconces, place du Parlement, Pont st Pierre) geen hoogbouw, meer dan 1200 restaurants, gematigd klimaat, weinig pickpockets,goede voetbalen rugby ploeg, veel hotels in alle categorien, dicht bij de wijnstreek Medoc, Margaux, Pessac Leognan, St Emilion enz. 60 km van zee(Baai van Arcachon) en een 100 km van Baskenland. En met TGV in 4 uur van Parijs of rechtstreekse vlucht vanuit Brussel. Zeer gastvrije stad . Aanrader, heb er een jaar gewoond voor beroepsactiviteiten en mij nooit verveeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gaan voor Istanbul, echt de moeite waard !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Combineer Edinburgh met Glasgow. Allebei hele mooie steden, en Schotland en de Schotten zijn helemaal geweldig. Voor het weer hoef je het niet te doen maar ook niet te laten, je weet het toch nooit...

Toegevoegd na 9 uur:
O, en laat ik vooral 's-Hertogenbosch en Utrecht niet vergeten. Erg leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ Edinburgh!
Ik heb zo ongeveer alle grote steden van Europa al gehad.
Barcelona staat bij mij heel hoog, maar daar ben je al geweest.

Praag is heel mooi, pas alleen op voor zakkenrollers, die zijn daar heel actief.

Porto vond ik super. Een heel kleurrijke stad, alleen mochten ze hier en daar wel eens iets aan schoonmaken doen, ik slenter nogal graag door achteraf straatjes en dat was daar echt een troep.

Glasgow en Edinburgh zijn beiden erg leuk. Ze liggen op een dik uur treinen van elkaar en zijn dus, zoals hierboven gesteld prima te combineren.
Ook leuk: Vanuit zowel Glasgow en Edinburgh kun je een dagtour maken door het achterland (Highlands of Oban) zie: http://www.rabbies.com/schotland_bezoeken_nederlands_index.asp

Oslo vond ik heel mooi, maar ik ben er rond kerst geweest en weet dus niet of het buiten kerst om ook zo'n sfeer heeft.

Istanbul is ook een aanrader. Er valt veel te zien, het weer is vaak aangenaam en de Turkse mensen erg vriendelijk, alleen af en toe erg commercieel. Zo gingen we mee met een excursie door de stad en eindigden we met de hele excursie-groep bij een modeshow met optie om mooie leren kleding te kopen.
Een vriend van me heeft een uur doorgebracht met een man die hem vloerkleden probeerde te slijten.
Is toch een hele ervaring. Mocht je naar Istanbul gaan, maak dan ook eens een wandeling langs de stadsmuur, dan kom je door plekken waar niet veel toersten komen. Is wel heel mooi.

Tja wat heeft verder nog indruk op me gemaakt: Cork, gezellig vissersstadje in Ierland. Dublin uiteraard ook, erg gezellig.

Berlijn vond ik persoonlijk wat minder. Ik hou van steden met een duidelijk centrum en bij Berlijn is dat minder. Je hebt het oude Oost-centrum, het oude West-centrum en ook nog eens een zakencentrum.
Mocht je toch naar Berlijn gaan, dan kun je wel één van de leukste excursies die ik ooit gemaakt heb boeken:
Met een Trabant, waarin je zelf achter het stuur zit de stad rond. De gids zit achterin en verteld wat je allemaal ziet. http://cms.trabi-safari.de/opencms/opencms/trabi-safari/de/_main/home/

En mocht je het buiten Europa willen zoeken, Vancouver is heel erg mooi en verrassend groen voor zo'n grote stad (maar het zal de komende tijd nog wel druk zijn in Vancouver).
Daarnaast ben ik onlangs echt compleet gevallen voor Buenos Aires, mooie, swingende, zwoele stad.

De keuze is reuze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het rijtje mis ik Hamburg! Mooie stad met veel water. Eeen echte stad die leeft. S'avonds niet vergeten om een reeperbahn bummel te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New york.

Boedapest.

Napels. (ze zeggen zelfs dat je die gezien moet hebben voor je sterft, zo mooi schijnt die te zijn)

Dublin. (Ierland is echt een land apart) En heel erg mooi vooral de cliffs of mohair.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bath in Engeland. Een mini stad maar zo ontzettend mooi en gezellig ! Jane Austen museum en de busrit door de stad . Heel leuke kroegen en restaurants.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New York, omdat het meestal toch een stad is die in z'n rijtje hoort!

Ik wens je in ieder geval veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Istanbul, New York, Boedapest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn er zoveel en het hangt zo af van waar je in bent maar op mij maakte Sevilla in Spanje nogal indruk.

Toegevoegd na 6 uur:
Van daaruit zijn ook Granada en Cordoba te bereiken en een aanrader. En een bootocht over de Guadaquivil-rivier door het natuurschoon van de las Mirasmas natuurlijk. Of dit laatste touristisch gefacilliteerd wordt weet ik niet, maar er is vast wel een visserman te vinden die het je varen wil. Deze hoek van Spanje wordt relatief niet heel veel bezocht door touristen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf helemaal weg van Florence (Italië), echt een schitterende stad waar veel te zien is (als je van kunst en cultuur houdt tenminste).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stockholm. Paar weekjes geleden geweest. Geweldige stad :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt alle kanten op en er zijn al behoorlijk wat bestemmingen voorbij gekomen. Berlijn is geweldig, ik ben er afgelopen jaar zelf geweest. Maar je bent dan niet verzekerd van mooi weer, daarvoor moet je denk ik verder richting het zuiden. Dan kan je denken aan Venetie, Milaan, Lissabon, Athene. Stockholm lijkt me ook erg mooi om eens een bezoek aan te brengen. En buiten Europa is ook veel moois. New York, Miami, Buenos Aires, maar dan ben je wel lang onderweg voor alleen een stedentrip.
Misschien is het een idee om eens wat boeken te halen bij het reisbureau en anders is er genoeg info te vinden op internet. Veel plezier met het kiezen van een bestemming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amersfoort is een prachtige stad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gent! Gent is een prachtige stad, ademt nog steeds zijn middeleeuwse sfeer en er zijn veel leuke, kleine winkeltjes te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praag, absoluut. Praag is mn favoriete stad (nadat ik in Parijs, Barcelona, Londen en Berlijn ben geweest)
Het weer is ongeveer gelijk als Nederland, maar in mei kun je al best mooi weer hebben. Wij gaan dit jaar voor de 2e keer rond die tijd naar Praag en vorig jaar hadden we super weer (eind april/begin mei)! Echt, Praag is de moeite waard om te bezoeken. Echt echt echt. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stockholm, Berlijn, Praag, Budapest, Madrid, Lisabon, Cairo, Geneve, Lyon, La Rochelle, Oslo, Helsinki, Glasgow, Edingbourgh, Moskou!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Turkijee =D

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel Istanbul srry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
St.Petersburg is een prachtige stad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn in Oktober naar Praag geweest ik vond het geweldig ! Madrid staat dit jaar op ons verlanglijstje .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nijmegen is ook een mooie stad!

(Zie een eerder antwoord over milieuwinst).

Als we allemaal ons steentje bijdragen kunnen we het tij wellicht, zo niet keren, dan toch remmen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Santiago de Compostella is ook een mooi reisdoel, zeker als je de (pelgrims-) voettocht maakt!

En weer prachtig milieuvriendelijk!
14 jaar geleden
Afgelopen jaar 5 dgn BERLIJN naar geweest met het vliegtuig! goedkoop vlucht goed hotel en zeker de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van Oslo en Bergen in Noorwegen? Beide hebben hun eigen charmes en als je nu heen vliegt naar Oslo, hier de stad bekijkt en vervolgens de trein pakt naar Bergen met de "Norway in a Nutshell" tour om vervolgens deze stad ook te bekijken dan kun je vanuit daar weer terug vliegen naar huis.
Zo bekijk je twee steden en krijg je een mooie indruk van het zuidelijke deel van Noorwegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Milaan is echt heel leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
venetie!
het is daar prachtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marrakech!
Niet in Europa maar wel een fantastische stad om te zien/zijn. Bovendien kun je met Ryan Air heel voordelig vliegen.

Marrakech, de rode stad

Hoewel Marrakech niet de hoofdstad van het land is, is dit vaak de eerste stad waar men aan denkt bij het horen van de naam Marokko. Dat heeft voor een groot stuk te maken met het feit dat het Marrakech van vandaag nog steeds symbool staat voor hoe Marokko vroeger was. Het betoverende oude stadscentrum heeft zijn koninklijke en indrukwekkende uitstraling van weleer bewaard en is voor heel wat toeristen een geliefkoosde vakantiebestemming.

De charme van het oude stadsgedeelte, de medina, laat niemand onberoerd. Je kunt er uren in verdwalen zonder ooit verveeld te geraken door de sfeervolle, smalle straatjes en steegjes die keer op keer weer blijven verrassen. Ook de soeks zijn een heus labyrint voor wie er voor het eerst komt, maar de talloze kraampjes met prachtige ambachtelijke spullen doen je graag vergeten dat je de weg kwijt bent. Verder zijn er ook heel wat paleizen, moskeeën en andere indrukwekkende monumenten te bezichtigen en bezoeken, waarvan sommige meer dan 800 jaar oud zijn.

Behalve de imposante gebouwen, zorgen ook de paradijselijke tuinen voor vreugdekreten bij de bezoekers. Zo zijn de Menaratuinen een veelbezochte plaats door verliefde koppels, maar laat dat je zeker niet tegenhouden deze tropische tuin te bezoeken, zelfs als je niet verliefd bent. De prachtige kiosken, sfeervolle waterbekkens en indrukwekkende planten- en boomsoorten garanderen voortdurende verwondering en betovering.

Ook ’s avonds is Marrakech een fijne plaats om te vertoeven. Geniet je van een heerlijke muntthee in een van de vele theesalons, zoek je liever een hippe nachtclub of snuif je liever de sfeer op op Jemaa-el-Fna? Het aanbod is ruim en heeft beslist voor elk wat wils.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar Sevilla. Mooie stad, aangenaam klimaat. Hoop te zien. En het is allemaal ook zeer goed te belopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet eens in je leven een keer in New York geweest zijn. We hebben meerdere steden bezocht en velen waren interessant en gezellig, maar er is geen stad zo 'overwhelming' als New York.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Florence!!! Prachtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je zeker een keer naar Riga gaan. prachtige stad en meer gezelligheid kun je niet vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Torreón - Mexico
Toronto - Canada
Tibet - China
Saigon - Vietnam
Sydney - Australië

Allemaal superrrmooie steden!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denemarken. ontzettend mooi. Heel veel cultuur! echt de moeite waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A'dam heerlijke stad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boedapest is een erg mooie stad, die gesplitst wordt door de Donau waardoor het 2 verschillende delen zijn. Het heuvelachtige Boeda en het stadse Pest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk, hoor, aangezien ik niet weet wat uw verdere voorkeuren zijn. Maar goed, kom-tie.
Keulen
Vlakbij. Compacte binnenstad. Alles op loopafstand gecentreerd bij het Hauptbahnhof. Veel zeer goede musea. Zie de bijgaande link. Ik heb ze allemaal bezocht en ze zijn de moeite waard. M.n. het Römisch-Germanisches Museum, want iets dergelijks hebben we in Nederland niet echt.

Zeer goed van eten en drinken. De Apfelstrudel van Cafe Reichard is van wereldklasse, maar je moet wel een beetje van een sjieke tearoom-achtige omgeving houden. Weinig cool of hip, maar de Strudel maakt dat helemaal goed. Vlak bij het Hbf. (Grinnik) zie maar eens een plaats te krijgen op zaterdag. Afgeladen.

Natuurlijk vergeten we niet de befaamde vissoep (mit oder ohne Knoblauch) te nuttigen in de supermarktkelder van Karstadt (Breitestraße). Ist Geheimtip! Grüße Johannes von mir.

De Dom is een symphonie in steen gehouwen.

Liefhebbers verzamelaars van analoge camera's komen aan hun trekken bij Foto Gregor. Nou, ja, te veel om op te noemen. Köln ist ein Gefühl!

Toegevoegd na 8 minuten:
Aagh, maar één antwoord mag ik geven, vooruit dan maar even een toevoeging.
Sankt Peterburg.
Slechts één naam verklaart deze keuze al: Hermitage!

Wie in Parijs naar het Louvre is geweest en naar het British Museum in London , kàn niet om de Hermitage heen. "Droogzwemmen" kan natuurlijk in de dependance in Amsterdam, maar de real McCoy staat in Sankt Peterburg! En d'r is nog zoveel meer! Oh, ja, vooraf natuurlijk even het Czaar Peter-huisje doen. (Zie link) Afgesproken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEW YORK!!!!:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Budapest, mooie stad aan de Donau. En verderop, Belgrado, ook een mooie stad, hoewel Servië iets minder toeristisch is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen Europa; Jekaterinenburg. Stukje erbuiten; Tripoli. Mooie oude binnenstad, bijna geen toeristen, en al vroeg in het jaar lekker warm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Athene, prachtige stad met een rijke cultuur en geschiedenis. Ook in Italië zijn nog vele prachtige plaatsen te ontdekken zoals bijvoorbeeld Napels, Florence, Pisa etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bangkok!

Veel cultuur en bezienswaardigheden.
Vandaar uit ook heel goed mogelijk om uitstapjes naar de kust te maken, indien je het drukke stadsleven even zat bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jerusalem, Jeruslaim selsa hav (Jerusalem, gouden stad)
een stad met historie, cultuur en heel veel zon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Venetië is inderdaad een goede optie vanwege de onzekerheid van het bestaan. En een erg mooi stadje met veel cultuur en kunst. Zijn er zelf geweest. nadeel is het verblijf. Wij hebben een camping in de buurt gekozen als uitvalsbasis.
Berlijn zou ik ook zeker op je lijstje zetten. Wij zijn daar ook geweest. Het heeft alles wat zo'n grote stad moet hebben, en het maakt toch deel uit van onze huidige geschiedenis. En er zijn goedkope hotelletjes enzo zat. Ook veel last minute en actie aanbiedingen.
Alvast veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In volgorde vind ik dit de mooiste/interessantste steden.
Rome, Florence, Parijs, New York, Wenen, San Francisco, London, Barcelona, Amsterdam. Sydney, Brugge, Praag, Avignon, Zaragoza, Sevila, Cordoba, Singapore.
Prettige vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praag is fantastisch. Het is natuurlijk opzijn best als de zon schijnt, komen er veel meer mensen, kunstenaars,buiten. Aanrader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krakau in Polen prachtige stad!!