Zwemmen er haaien langs de Spaanse kust? Ik was vd zomer in Benidorm, vroeg me dit af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Ja, wij hebben ze zelf gezien, maar MEESTAL zitten ze heeel wat dieper, maar je hebt altijd kans ze tegen te komen, maar omdat het zo druk is aan de spaanse kust, heb je er meestal niet zo veel last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja. Haaien komen in alle zeeen voor, en dus ook bij de kust van benidorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, waar zeewater is zijn haaien - ook bij Spanje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je die zijn daar ook. Twee jaar geleden is er zelfs een haaien allarm geweest ter hoogte van de catalaanse kust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn wel heel veel soorten haaien: grote en kleine, sommigen zijn planteneters, andere eten vis of zeehonden. Er zijn daar dus wel haaien, maar misschien niet de haaien waar jij aan denkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In die zee zwemmen zeker haaien, alleen komen deze haaien niet langs de kust. Ook dus niet langs de kust van Spanje en hoef je nergens bang voor te zijn!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In vrijwel alle zeeën zwemmen/zijn haaien. Dus je moet altijd uitkijken.