Vliegt vliegtuigmaatschappij Afriqiyah vanwege alle problemen in Libië nu vanaf een ander vliegveld in een ander land?

Net voor alle moeilijkheden een enkele reis Afrika gekocht en een sms gekregen voor een ticket met 50% korting. Wil wel graag veilig terug en via Tripoli is nu geen optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als ik u was zou ik informeren bij de vliegtuigmaatschappij of bij het vliegveld waarvandaan u reist. Al is reizen via Tripoli/Libië nu niet erg veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op dit moment niet. Afriqiyah is eigendom van Libië, en heeft Tripoli als thuisbasis. De reguliere lijnvluchten zijn voor zover ik weer geschrapt. De toestellen worden naar verluid nu gebruikt om Afrikaanse huurmoordenaars naar Libië te vliegen.

Ik weet niet voor wanneer je vliegt. Kan best dat, tegen de tijd dat jij vliegt, de rust is weergekeerd.