Ligt er een cruiseboot in Amsterdam ?

Cruiseboot

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.captaincruise.nl/informatie/rederijen/holland-america-line-hal-cruises/amsterdam-cruise/?gclid=CJ3ipujk-asCFcNJ3godl3xGmA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cruiseschip is het trouwens.

Antwoorden (3)

Ik denk niet of er permanent een cruiseschip ligt. Wel zijn er regelmatig cruiseschepen die Amsterdam aan doen via de Passenger Terminal Amsterdam. Wanneer welke cruiseschepen precies verwacht worden kun je vinden via de link. Op de rest van de site kun je nog wat meer informatie vinden over cruises vanuit Amsterdam.

Toegevoegd na 18 seconden:
Ik bedoel dus: Ik denk niet dat er permanent een cruiseschip ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanmorgen om 10.00 toen ik er langs reed nog niet.
Er komen daar ook niet dagelijks boten aan. Vaak in het hoog seizoen (lees Zomer) liggen ze daar wel vaker. maar nu we richting herfst en winter gaan, zijn de boten daar maar sporadisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Momenteel niet mits. A.s. maandag wel, volgens de cruisekalender van PTA.

24-10-2011 Cruiseschip Queen Elizabeth

November
15-11-2011 Cruiseschip Balmoral

December
06-12-2011 Cruiseschip Marco Polo
06-12-2011 Cruiseschip Balmoral
09-12-2011 Cruiseschip Marco Polo
19-12-2011 Cruiseschip Marco Polo

Januari
04-01-2012 Cruiseschip Marco Polo

Februari
18-02-2012 Cruiseschip Marco Polo

Maart
03-03-2012 Cruiseschip Marco Polo
17-03-2012 Cruiseschip Marco Polo
29-03-2012 Cruiseschip AIDAluna
31-03-2012 Cruiseschip Marco Polo