Wat is een site waar je allerlei souvenir beeldjes van grote steden uit het buitenland kan kopen?

Al allerlei sites gezocht... Ben op zoek naar allerlei miniatuurbeeldjes van grote steden in het buitenland, zoals een miniatuur vrijheidsbeeld.

een jaar geleden
1.5K
Pieterke
een jaar geleden
Ik heb zo het vermoeden dat het niet toegestaan is minaturen van het Vrijheidsbeeld en andere beelden en gebouwen enz. na te maken. Ik weet dat het in elk geval in de jaren '60 verboden was een miniatuur van het beeld De Verwoeste Stad van Ossip Zadkine te maken.

Antwoorden (2)

Het zijn schaalmodellen of replica's. Ik zou dan zoeken op dat soort woorden. Bijvoorbeeld te vinden bij Shein of Etsy. Zie bij Shein ook een schaalmodel van de Eiffeltoren.
Toegevoegd op 7 januari 2023 15:21: bron
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Dat zou hier kunnen:
https://www.citysouvenirs.com/
(verzenden ook naar Nederland)
Toegevoegd op 7 januari 2023 08:00: tekst
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden