Wat is een goed moment van de dag om Reichstag te bezoeken in Berlijn?

Ik heb gelezen dat er lange rijen staan alvorens je naar binnen kunt. Misschien ook tips op welke dag we het best dit kunnen bezoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De beste tijd is s'morgens heel vroeg of s'avonds na 21.00 uur. Dit staat op de site van Berlijn forum. Maar als iedereen dit leest is het mischien wel heel druk... Ik ben er ook geweest en moet zeggen het is het wachten waard! Je kan het beste door de weeks naar Berlijn gaan.
Heel veel plezier het is een mooie, interessante stad!