Van hoe oud mag je naar de walletjes ?

Mijn familie gaat namelijk dit jaar naar amsterdam en ook naar de walletjes maar ze zeggen dat ik niet mee mag omdat je 18 jaar moet zijn voor naar de walletjes te gaan kijken is dat waar ????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Ritsuka
10 jaar geleden
Wij gingen er met schoolreis naar Amsterdam eens een stukje langs. Volgens mij waren we allemaal rond de 15.
Deed de leraar expres, we liepen ergens heen 'jongens, we gaan hier rechts! Oh jee, waar zijn we nou'
1 zo'n straat door en daarna weer verder op de normale route.
Alle jongens zaten eerst stoer te doen dat ze erheen zouden gaan, omdat we in Amsterdam waten, maar toen ze er eenmaal doorheen liepen staarden ze allemaal naar de grond, haha.
Ritsuka
10 jaar geleden
Alleen kijken is geen leeftijdsgrens aan volgens mij, voor naar binnen te gaan wel

Antwoorden (2)

Denk niet dat er een leeftijd staat op het "kijken" zeker niet in gezelschap van je familie.Vind daar toch nergens een beperking op terug.Om" het" te doen moet je 16 zijn.
fremar
10 jaar geleden
Zolang je daar gewoon op de straat blijft is er niets aan de hand, het is gewoon een openbare weg er geldt dus helemaal geen minimumleeftijd.

Dat je familie je te jong vindt om daar wat rond te kijken of dat ze je er gewoon niet bij willen hebben is heel iets anders.