Waar moet ik heen als ik een rondleiding door Gouda wil geven?

Ik moet voor school een paar leerlingen (niet uit Gouda) een rondleiding geven(in Gouda). Weet iemand waar ik heen kan gaan (ong. 1,5 uur)?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Hier kan je terecht:
VVV Gouda
Hier kunt u terecht voor een keur aan fiets-, wandelroutes en stadsplattegronden. De medewerkers staan klaar om u te informeren over Gouda en geven u graag informatie over haar cultuur, historie, uitgaan, overnachten, winkelen en leuke activiteiten met kinderen.

Adresgegevens
Markt 35
2801 JK Gouda
(0182) 589110
fremar
7 jaar geleden
Naar / langs het Stadhuis, de Kaasmarkt (indien de rondleiding op een donderdag is), de Sint-Janskerk, de Onze-lieve-Vrouwtoren, de Barbaratoren, het Hofje van Letmaet, het Weeshuis, het Huis van de stad (De stroopwafel), De Vier Gekroonden, en de Museumhaven.
Amadea