Wat is er te doen in Cheshire, Engeland?

Ik ga een weekje naar ergens in de streek Cheshire in Engeland. Zou leuk zijn als daar ook wat te doen is. Ouwe meuk en natuur doen het altijd goed.

Is er een website met tips, of kan iemand mij iets aanraden? Mag Cheshire zijn, maar ook een beetje eromheen, Noord-Wales bijv. kan ook nog wel.

Toegevoegd na 38 minuten:
Voordat iedereen "Chester!" roept: dat ken ik al.

Toegevoegd na 14 uur:
Vergeten: Het moet met openbaar vervoer te doen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ze hebben er iig erg lekkere kaas en hier komen nog wat tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me meer een site voor vergaderingen en evenementen ("De officiële website voor vergaderingen en evenementen in Engeland"). Welke kaas raad je aan? Ben niet een echte kaasliefhebber, maar een lekker stukje kaas gaat er af en toe wel in. Zelf hou ik van jonge kaas, brie, danish blue, dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard Cheshire cheese!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit van gehoord, maar ga het eens opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.encyclo.nl/begrip/cheshire
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, brokkelige kaas met scherpe smaak. Klinkt als ouwe kaas en daar hou ik niet van.
Noord Wales: beklim Mount Snowdon (bergwandeltocht), of (ouwe meuk): rij naar boven met de bergtrein.

Toegevoegd na 8 minuten:
Niet in Noord Wales (maar in het zuiden), over oude meuk gesproken: het "tweedehands boekendorp" Hay-on-Wye: volgepropt met tweedehands boekwinkeltjes: erg toeristisch, maar zeker de moeite waard om te bezoeken.