Hoe noemen die kleurrijke beelden van dieren die verspreid zijn over heel Australië?

Toegevoegd na 25 minuten:
Het zijn geen afbeeldingen, maar echte beelden, sculpturen, standbeelden of hoe je ze ook wil noemen.

Meestal zijn ze groter dan ze in werkelijkheid zijn, en kleurrijk beschilderd. (Het zou ook kunnen dat het niet Australië is, maar Nieuw Zeeland)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In geheel Australië verspreid staan zo'n 150 grote beelden die een toeristische attractie vormen. Het zijn hoofdzakelijk beelden van dieren, maar ook beelden van fruit, groente en diversen. Het klinkt misschien simpel, maar aangezien alles groot is in Australië behoren deze sculptures tot "The Big Things".
http://au.totaltravel.yahoo.com/travel-info/about-australia/a/-/7509515/big-things/
Je kunt dus een "Big Things Tour" maken.