Ik zou in ieder geval Phuket old town bezoeken. Mooie koloniale architectuur en leuke winkels. Maar waar ze vooral om bekend staan is het uitgaansleven. Ik kan hier uitgebreid over schrijven, maar een kennis van mij heeft een website waar echt alles over Phuket op staat (zie link). Wat ik zelf geweldig vindt is Tung Ka Restaurant, boven op de top van Rang Hill. Het eten is goed, maar de locatie...fantastisch! Je kijkt zo over heel Phuket heen, vooral 's avonds is het erg mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Chalong Big Buddha
Thai Boxing (Muay Thai)
De Phuket Watervallen
Wat Chalong en de andere tempels van Phuket
Patong's Bangla Road met alle hoeren en travestieten.
De oude stad van Phuket.

Leuke vakantie toegewenst.
AWM
14 jaar geleden
Nog wat leuke tips in de omgeving van phuket:

Dagtour, bijna overal terplaatse te boeken.
boot/kano/ (soms snorkel) tocht naar de watergrotten. (omgeving phan gna), vaak gecombineerd met het james bond eiland (hier is voor een deel the man met de golden gun opgenomen) hele mooie omgeving! Mag je eigenlijk niet missen!!!!!

Snorkel tour naar ko racha, is een van de mooiste snorkelplekken in de buurt van Phuket.

Op de prijzen van de tours moet je afdingen! als ze zeggen dat iets niet kan, en je iets anders willen aansmeren..... weglopen....dan kan het vaak ineens wel!
(heeft te maken met commisie die ze krijgen).

Verder in phuket zelf,
Neem een thaise (voet) massage! (you want masaaage?)

Naast patong beach ligt een rustiger strand, kata beach.
aan de zijkanten bij de rotsen kun je leuk snorkelen.

Verder nog één waarschuwing! Thailand is verslavend.

Veel plezier!