Wat zijn de faciliteiten op houston international airport? zie uitleg:

Komende zondag vlieg ik voor het eerst naar houston international airport en heb daar 4 uur voor m'n overstap. Nu zou ik die tijd graag gebruiken om een stukje hard te lopen. Even m'n benen strekken voor ik weer klem zit in een vliegtuig zeg mar.

Is er:
- De mogelijkheid om van het vliegveld af te gaan? (qua douane bij overstappen)
- Plaats voor voetgangers buiten het vliegveld? Of sta je gelijk op de snelweg?
- Plaats om je handbagage op te bergen? (kluisjes of iets dergelijks).
- Plaats om te douchen? (geloof me, heel belangrijk voor mede passagiers)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Het beste antwoord

4 uur overstaptijd is echt tekort om iets buiten de luchthaven te gaan doen.
Je bent veel tijd kwijt aan formaliteiten. Neem je laptop mee en ga lekker internetten.
bij de links een lijstje met faceliteiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik toch maar eerst kijken van en naar welk gate je zal moeten gaan. airport Housten is namelijk eennorm. Toen ik daar kwam moest ik naar helemaal de andere kant toe. Dit koste me denk ik wel anderhalf uur.

Let wel op de dit in Amerika staat en daar zijn ze altijd zeer toegeweid bezig om alles te controleren. Dus ik denk dat je niet zomaar naar buiten kunt stappen.

Verder zal er vast wel iets als een hotel te vinden zijn bij houston.

Kluisjes heb ik er echter niet gezien.