Waar moet ik op letten bij pinnen in het buitenland?

Ik ga binnenkort naar Budapest en wil daar florins pinnen. Nu heb ik op internet gelezen dat je op moet letten dat je niet op omrekenen drukt. De florin word dan omgerekend in euro's zodat je weet hoeveel je pint. Echter daar zijn kosten aan verbonden.

IK heb dat omrekenen niet nodig en zou graag willen weten wat je dan te zien krijgt in het engels op het scherm en waarbij je dan nee moet drukken?

vr gr Gonna

6 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Op een gegeven moment krijg je dit te zien:
https://www.deutscheskonto.org/images/geld-abheben-ungarn.jpg

Klik OK onder het linkerplaatje waarbij niets omgerekend wordt.
Rechts staat het plaatje met de dure “Wechselkurs-Garantie”.
Mocht je de vraag in het Engels gesteld krijgen, kies dan geen "Exchange Guarantee".
Goede reis!
6 jaar geleden
gonna
6 jaar geleden
Dank u wel voor de moeite. Hiermee heb ik voldoende informatie. En daarom beste antwoord