ik zoek een vakantiehuis met zwembad in liguria.

Hoe/waar kan ik zoeken naar een vakantiehuis met zwembad in liguria?
Het liefs niet te ver van de zee af en graag prive.
Heeft iemand zo`n huisje of weet je hoe ik dit het beste kan zoeken, graag hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Mischien is deze iets voor jullie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op blumenrivera.nl vind je diverse huizen in deze streek. Ook vind je er speciale aanbiedingen.

Zie ook pinson.nl vind je ook diverse vakantiewoningen in liguria met diverse linken.