Heeeel kort, nog geen minuut. Je loopt zo rechtdoor het gebouw uit, je steekt 1 keer over, langs de lunchroom en de benzinepomp, via de viskar zo het strand op! Have fun! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een kippeneindje. Ik heb het nooit gemeten maar ik denk dat het zeker niet meer dan zo'n 500 meter is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is maar 5.minuten lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+- 400 meter, dus bijna aan het strand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad een kort stukje. als de trein niet op tijd stil staat moeten ze hem van het strand halen.

Maar recht het station uit en dan het hotel en vroegere dolfijnen bad aan je linker hand houden en je bent in minder dan 500 meter op het strand.