Naar welke land moet je zeker niet gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bulgarije

op vakantie, of emigreren ofzo? waar oorlog is, daar zul je mij in ieder geval niet zien.

Afganistan lijkt me nu niet zo handige plek.

Iran en Irak lijken me ook niet zo geschikt!

Roemenie, daar hebben ze geen roltrap!

Neverland. Toegevoegd na 3 minuten: maar ff serieus... momenteel lijkt me Soedan het minst veilige land heen te gaan.

Dat ligt helemaal aan je achtergrond en je doel in het leven. Ben je een rijke westerse directeur van een olie- of wapenfirma, dan kun je beter geen cruise voor de Somalische kust maken. Ben je donateur van Al Qaida, dan kun je beter geen rondvlucht boven de USA boeken. Ben je thermofiel, dan kun je beter niet naar Svalbard gaan. Ben je daarentegen cryofiel, dan kun je beter niet naar Borneo reizen.

Plopsaland. Tenzij je kinderen blijven jengelen natuurlijk.

Ik zou niet gaan naar landen waar een oorlog woedt, je moet het niet opzoeken. Landen waar de sharia geheel of gedeeltelijk wordt toegepast, zoals Iran en Jemen. Als democratisch burger kun je je zo'n wetgeving echt niet voorstellen en je kunt maar beter elk risico om er mee in aanraking te komen vermijden.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia#Landen...

Zimbabwe

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100