een tof hotelleke in Amsterdam centrum?

Zou een weekend naar Amsterdam willen gaan maar vind niet direct een tof hotelleke. Wie weet er eentje zijn?

Toegevoegd na 5 dagen:
we hebben besloten om naar bilderberg hotel in Rotterdam te gaan......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja tof, romantisch......hahaha tis de bedoeling om te genieten he.....tis een huwelijks verjaardag.......daarmee...

Het beste antwoord

Dit hotel ( Bilderberg Garden Hotel ) moet wel goed zijn (heb ik gehoord) Mooie kamers, vlak bij het centrum en heel lekker eten! Weet niet wat jullie budget is...

Hier de link: http://www.hotels.nl/nl/amsterdam/garden/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wij zijn bij het Eden hotel opt Leidscheplein blijven slapen, heel sfeervol en lekker eten. 's avonds zijn we naar de bios geweest daar om de hoek, daarna in bed gerold. Have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij de aanbiedingen van weekendjeweg.
Hebben vast wel iets leuks in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Stay Okay (vroeger jeugdherberg)
Midden in centrum en betaalbaar