Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk hotel in New York (in het centrum) moet ik nemen als ik 5 dagen niet al te duur willen zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
918
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij zaten in een appartement in Queens. Ik zou je dat zeer aanraden, want zo zie je nog eens wat van het "echte" new york en niet alleen het -natuurlijk fantastische maar toch wat onbereikbare- manhattan.
Bovendien is het daarom automatisch ook veel beter te betalen.
Om manhattan te bereiken hoefde je alleen maar 20 minuutjes met de lev
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij wonen in Queens en het is inderdaad een super plaats om op vakantie te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Yiouka, wij zaten in Woodside. Is dat bij jou in de buurt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Hotel Pennsylvania, zit je rond de 70 euro per nacht

http://www.easytobook.com/nl/verenigde-staten/new-york/new-york/hotel-pennsylvania/?amu=280823224
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iig niet hotel Pennsylvania, dit is een goed en goedkoop hotel centraal gelegen, maar ik hoor net 5 min dat ze bedkwantsen hebben.
En dat wil je niet hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via onderstaande link vind je een overzicht van diverse goedkope hotels in New York
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een link met budgetaccommodatie in New York.

http://www.travellerspoint.com/budget-accommodation-nl-ci-872.html

Heb je trouwens al eens overwogen om een jeugdherberg te gebruiken voor accommodatie? Prijs is niet hoog en je krijgt er vaak erg leuke contacten.

http://www.dutch.hostelworld.com/findabed.php/Hostels/New-York/USA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
New Yorker, zelf ook geweest. Zeer goed hotel centraal gelegen.

€639,00 afhankelijk in welke periode je gaat.

Mijn voorkeur gaat uit naar September, heerlijke temparatuur, en uiteraard vrolijke mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben afgelopen Maart 2011 in Hotel Pennsylvania gezeten. De recensies zijn niet best. Maar dit is ons echt meegevallen. Het hotel is oud. Het was wel schoon, elke dag werd onze kamer schoongemaakt en de bedden verschoont. De lokatie is echt top. Je zit tegenover Madison Square Garden en de metro om de hoek. Je bent overal met loopafstand (Time Square, Broadway, Empire State Building, central park, etc).

Goedkoop, netjes en schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen hotel maar Bed&Breakfast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit gehoord van Couchsurfing? En de YMCA?
Goedkope manieren om ergens te verblijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding