Wat is goedkoper om op een caming te staan, met een tent of een camper?

Ik bedoel niiet met mijn vraag of de tent of camper goedkopers is maar gewoon als je op een camping wilt staan. Stel je voor me buren komen eraan met een camper & wij met een tent op dezelfde camping, wie moet heet meest betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De grootte van je tent telt ook weleens mee in de prijs, een klein koepeltentje is vaak goedkoper als een grote familietent maar dit is per camping verschillend.

Op sommige campings zijn de prijzen hetzelfde en betaal je per persoon, ligt dus helemaal aan de camping
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord

Andere antwoorden (2)

Met een tent is goedkoper omdat je geen stroom gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is tent goedkoper. Heeft te makenmet de voorzieningen die vaak voor camper aanwezig zijn zoals stroom ed en soms verharde opstelplaatsen.