Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik voor 3 weken op vakantie ga, hoeveel kilo's mag er dan in de valies

heb bij Nekkerman geboekt, van Brussel naar Gran Canaria

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
936

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van je maatschappij. Naar Barcelona met Ryanair mocht ik laatste 15kg mee. Een weekendje londen mocht ik wel eens 25kg mee.

Het staat in je boekingsbewijs zeker.

Toegevoegd na 47 seconden:
http://www.neckermann-reiswijzer.nl/index.php?id=99

U mag 1 stuk bagage van max. 20 kilo per betalende passagier meenemen. Vliegt u met Air France/KLM of Martinair dan mag u 1 stuk bagage van 23 kilo per betalende passagier meenemen, de lengte plus de breedte plus de hoogte van dit stuk bagage mag niet meer dan 158 cm zijn.
Vliegt u met Martinair naar Kenia dan mag u per betalende passagier 2 stuks bagage van max. 23 kilo per stuk meenemen en de lengte plus de breedte plus de hoogte van ieder stuk bagage mag niet meer dan 158 cm zijn.



U mag 1 stuk handbagage per betalende passagier in de cabine meenemen. Vliegt u met Martinair dan mag u 1 stuk handbagage in de cabine meenemen van maximaal 10 kilo en de lengte plus de breedte plus de hoogte van deze handbagage mag niet meer dan 115 cm zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koffer geloof ik 20 kg en de handbagae maximaal 5 kg geloof ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding