wij gaan naar new york waar kan ik het goedkoopst sigaretten kopen en hoeveel sloffen per persoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K

Antwoorden (3)

In New York zijn in verscheidene staten sigaretten van Marlboro redelijk goedkoop. Je mag 200 sigaretten, óf 250 gram tabak (shag of pijptabak), óf 100 cigarillo's, óf 50 sigaren uit Amerika mee naar Nederland meenemen.

Ik zou hier in Nederland niet extra veel sigaretten kopen zodat je in Amerika vooruit kan, hier is het veel duurder.

Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop ze tax-free op Schiphol. Je betaalt daar ca. 30 euro voor een slof. In New York betaal je 10 dollar voor één pakje. Officieel mag je maar 200 sigaretten per persoon invoeren. De security is waanzinnig streng bij immigration, maar op tabak letten ze niet, is mijn ervaring.
escape
13 jaar geleden
Je kunt het beste op Schiphol sigaretten kopen. Per persoon mag je 200 sigaretten meenemen.

In de staat New York is rookwaar erg duur en niet overal te krijgen.

Tip: Koop het altijd bij de Hindoe straatverkopers. Daar kun je onderhandelen en soms, als je geluk hebt, heb je een pakje voor 6 dollar.