Weet iemand een goeie site voor goedkope vliegtickets naar New York?

Ik ben van plan om in oktober naar New York te gaan. Weet iemand een goeie site voor goedkope vliegtickets of een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Over het algemeen zijn Icelandair en Aer Lingus de goedkoopste optie. Maar oktober is wel een maand voor aanbiedingen. Dus goed vergelijken in ticket zoekmachines is de moeite waard. Ik zal een aantal goede bij de links neerzetten. Speel met data . Hoe flexibeler je bent hoe goedkoper je ticket. en denk er aan tickets vanaf Brussel of Dusseldorf kunnen (veel) goedkoper zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je ook nog een hotel wil boeken is expedia.nl een goede optie. Zij geven flinke kortingen als je ticket + hotel in 1 reservering boekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.worldticketcenter.nl
http://www.vliegtarieven.nl
http://www.cheapflights.com

Kortom: Je moet zelf maar even surfen.
Speel ook even met vertrekdata. Als je net een dag eerder of later vliegt kan het zo weer 100 Euro schelen.

Succes en fijne reis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs van een ticket kan per dag en week verschillen. Prijzen voor dezelfde vlucht gaan echt op en neer. Dus als je geduld (en zenuwen) hebt is het een kwestie van zoeken en niet direct boeken maar afwachten.
Mijn tactiek is op verschillende vergelijkingssites (tix.nl, expedia.nl, vliegtickets.nl, vliegwinkel.nl) naar geschikte vluchten zoeken. Uiteindelijk boek ik altijd de vlucht (prijs, tijd, maatschappij) direct op de website van de luchtvaartmaatschappij. Hiermee voorkom je vaak allerlei toeslagen (zoals customer service toeslag) en ben je dus in de regel het goedkoopste uit.
Succes!
Utrecht
12 jaar geleden
Een hele goede vergelijkingssite is www.dohop.com. Vergelijkt alle airlines die op de bestemming vliegen en laat alleen de beschikbare stoelen zien. Superhandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf gebruik Ryan air of Cheaptickets <3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.vliegticketcentrum.nl vergelijkt de meeste van de eerder genoemde sites met elkaar in 1 overzicht.