hoe groot is de kans dat we een van de Roemeense big 3 spotten?

ik ga een dagje erg vroeg in een uitkijkhut zitten met gids in de Karpaten om hopelijk een beer, wolf of lynx te zien volgens mij zijn vooral de laatste 2 erg schuw maar we zitten ook verstopt in zo,n hut. Dus hoe groot is de kans dat we een van de 3 spotten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Roemenie heb ik zonder moeite te doen 's ochtends bij een beek beren gezien. De kans is redelijk, als je op de juiste plek bent & je de juiste gids hebt die weet wanneer je waar moet zijn.