leuke tips voor in parijs?

wat zijn de leukste dingen die je kunt doen in parijs? en zijn er goedkope restaurants waar je goed kunt eten? zoja, waar? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Ik weet niet wanneer je gaat maar momenteel is er een schitterende Rembrandt expositie in het Louvre; schitterend'

Je kunt Parijs tegenwoordig ontdekken op een segway (heel leuk om te doen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De catacomben. Zeer spectaculair om te zien hoe al die botten hebben opgestapeld. Wel op tijd er zijn, want het aantal mensen wat naar binnen mag is beperkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Montmartre
Kasteel van Versaille.
Eifeltoren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn mening het mooiste museum is musee d'orsay (De mooiste impressionisme collectie van de wereld)

UIt mijn eigen archief 2 linkjes van restaurants waar ik bij een volgend bezoek aan parijs terug wil komen (wel reserveren!!)

Toegevoegd na 2 minuten:
Het Rodin Museum is ook een bezoek waard met een hele mooie beeldentuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eiffeltoren (afcourse:-))
Verschillende musea's
De natuurlijk lekkere crossaint eten bij de eiffeltoren :)
De grotten (moet je effe kijken op internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik zelf altijd doe is een stadsdienstbus pakken, zie ik bijvoorbeeld een markt o.i.d. dan stap ik daar uit. Zo kom ik vaak op de leukste plekken terecht met minder touristen.