Ik wil een kaart sturen naar iemand in de Oekranie. Op de site van TNT word ik niet veel wijzer over het tarief.

Wat is Europa?? China niet dat is me duidelijk maar valt de Oekranine onder europa?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (7)

Europa

Gewicht Te plakken postzegels (Priority) Priority
0 - 20 g. 1x Europa 1 EUR 0,77
20 - 50 g. 2x Europa 1 EUR 1,54
50 - 100 g. 3x Europa 1 EUR 2,31
100 - 250 g. 4x Europa 1 EUR 3,08
250 - 500 g. 8x Europa 1 EUR 6,16
500 - 2 kg. 12x Europa 1 EUR 9,24

Buiten Europa (Wereld)

Gewicht Te plakken postzegels (Priority) Priority
0 - 20 g. 1x Wereld 1 EUR 0,95
20 - 50 g. 2x Wereld 1 EUR 1,90
50 - 100 g. 3x Wereld 1 EUR 2,85
100 - 250 g. 6x Wereld 1 EUR 5,70
250 - 500 g. 11x Wereld 1 EUR 10,45
500 - 2 kg 21x Wereld 1 EUR 19,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zover was ik ook maar wat is in de optiek van TNT europa???????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Europa is de naam van het werelddeel dat ten westen van Azië en ten noorden van Afrika ligt. Het wordt eveneens begrensd door de Noordelijke IJszee en de Atlantische Oceaan. Het telde in 2005 ca. 731 miljoen inwoners, ongeveer 11% van de totale wereldbevolking. Daarmee is het qua bevolking het op twee na grootste continent, na Azië en Afrika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar nogmaals maar wat verstaat TNT onder Europa??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albanië
Andorra
Azerbeidzjan (een klein stuk ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
België
Bosnië en Herzegovina
Bulgarije
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Georgië (een smalle strook ten noorden van de hoogste bergkam van de Kaukasus)
Griekenland (uitgezonderd de Dodekanesos en andere Egeïsche eilanden voor de Turkse kust)
Hongarije
Ierland
IJsland 1
Italië
Kazachstan (gedeelte ten westen van de rivier de Oeral)
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Macedonië
Malta
Moldavië
Monaco
Montenegro
Nederland
Noorwegen
Oekraïne
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland (gedeelte ten westen van het gebergte de Oeral)
San Marino
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Turkije (gedeelte ten westen en ten noorden van de Bosporus, de Zee van Marmara en de Dardanellen)
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Zweden
Zwitserland
Kosovo
Transnistrië
Åland
Alderney
Engeland
Faeröer1
Gibraltar
Guernsey
Jan Mayen1
Jersey
Man
Noord-Ierland
Sark
Schotland
Spitsbergen1
Wales
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar heb je dat gevonden? Ik kon niets vinden op de site van TNT???????????????????????????????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een dikke plus hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word ik scheel ofzo, ik zie het niet op de site, de klantenservice werkt nu niet meer, Wat mij betreft ook de nominatie beste antwoord voor Stevenbravo maar waar haalt zij/hij de info vandaan????????
Oekraïne is een voormalige Sovjet-staat en de Sovjet Unie lag in Europa. Dus ligt Oekraïne ook in Europa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat stom van TNT dat dat niet duidelijk is!
Voor alle zekerheid plak je toch een zegeltje extra, en stuur eens een brief (en een mail*) naar de TNT.
*Stuur niet alleen mailtje maar ook een brief, want TNT is wat klantenservice betreft niet betrouwbaar uit mijn ervaring. Ik heb al vaak geklaagd maar ik krijg geen antwoord terug.

Dikke - voor de TNT!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste is het Oekraïne en niet "de" Oekraïne. Valt gewoon onder tarief voor Europa, al weten sommige 'figuren' die op de postagentschappen werken dat ook niet. Dus 77 cent voor een Brief/kaart onder de 20 gram. Uit eigen ervaring weet ik dat ie er ongeveer 5-10 dagen over doet.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oekraïne ligt gewoon in Europa, deze vraag slaat dus nergens op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens bijgevoegde site van TNT-Post ligt Oekraine
buiten Europa

Toegevoegd na 6 minuten:
De hier genoemde site "aangetekend-buitenland'' geeft aan dat Oekraine buiten de Europese unie ligt. Voor niet aangetekende stukken geldt, als ik het goed lees, de wel binnen-'Europa'-prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Oekraïne valt onder Europa m.i.

bij het postkantoor word je m.i. helemaal uit de droom geholpen.