wij willen met de trein van pisa (italie) naar rome (in juni 2014), wat zijn dan de mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Gelukkig spreekt de site van de Italiaanse spoorwegen Engels. Er gaan een paar treinen per dag rechtstreeks van Pisa naar Rome. De meest voor de hand liggende verbinding is met overstap te Florence.

Denk er aan dat lange afstand treinen in Italië met gereserveerde stoelen werken. Koop dus je kaartje een paar dagen van te voren op het station of (makkelijker) op de site van de Italiaanse spoorwegen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je kijkt op DB (Deutsche Bahn ) dan kun je elke treinreis in Europa vinden. Onvoorstelbaar compleet