Welk treinstation ligt het dichtst bij de Berlijnse luchthaven Schönefeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Bahnhof Flughafen Berlin Schönefeld (zie bron)

Schönefeld airport railway station - Bahnhof Flughafen Berlin Schönefeld – is located about 100 yards from the airport, with mainline and metro trains running into the centre of Berlin

Toegevoegd na 1 minuut:
nog bron extra bijgevoegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welkom meid :D veel plezier als je Berlijn zelf ook bezoekt, drukke stad waar ze het hele jaar door bezig zijn met bouwen lijkt het wel! Ik was er in 2004 en overal zag ik kranen e.d. en bij mijn 2e bezoek in 2007 dacht ik dat ''alles wel klaar zou zijn'' ...maar ik kreeg met dubbel zoveel kranen en andere bouwactiviteiten te maken. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar, hoe leuk het me ook lijkt, ik ga niet naar Berlijn...
Ik probeer de voordeligst mogelijke reis naar Boedapest te vinden!
http://www.goeievraag.nl/vraag/voordelige-manier-vinden-sziget-festival.221318
Dat leek via Berlijn te zijn, maar nu blijkt de treinreis daarheen verschrikkelijk duur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er 2x na 2007 geweest, inmiddels wel klaar en is prachtig geworden. Zeker beide nog naar toe gaan:)
Ben trouwen ooit met de trein geweest daarna, was rond de 80 euro, via eindhoven. Heb je al een goedkope vlucht gezocht?
corzijlstra
12 jaar geleden
Why in English?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Nyx, ik ben jaren geleden voor slechts 12 euro vanuit Gronau (net over de grens bij Enschede) naar Berlijn geweest....moest wel iets van 5 x overstappen! Wochenende tickets heet het volgens mij!

Andere antwoorden (1)

Ik zie dat je voordelig naar boedapest wil.. Heb je al even op wizzair gekeken? Ik vlieg vrij vaak op eindhoven airport en volgens mij vertrekt voor mij altijd een vlucht naar boedapest. En anders vast wel vanaf weeze airport(dusseldorf) succes!