Hoeveel euro kost het om naar Hollywood, LA te vliegen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, hangt er grotendeels vanaf wanneer je wil vertrekken, van waar en met welke maatschappij. Eens kort opzoeken op internet toont aan dat om deze week te vertrekken, het 1000 EURO kost heen & terug. Wil je pas binnen een half jaar vertrekken, dan kost het je nog 500 EURO. En het kan zeker en vast goedkoper. Wat ik dus wil aantonen is dat het afhankelijk is van verschillende factoren. Heb je een voorkeur van maatschappij? vertrekplaats en dan vooral de datum? Groeten, JJanom

Bronnen:
http://vliegen.idealo.nl/resultaat/5fzag/

Hangt er inderdaad vanaf wanneer je wilt vliegen. Hoe verder je van tevoren een ticket boekt, hoe goedkoper deze wordt. Ik heb in oktober vorig jaar een ticket voor mei dit jaar gekocht en ik heb 500 euro betaald. Ik heb met KLM gevlogen.

Dat verandert natuurlijk bijna met de dag. Of je nu naar LAX (Los Angeles International Airport) of naar Groningen vliegt. Het hangt verder af van de keuze van de vliegmaatschappij, de klasse die je wilt en de periode waarin je wilt vetrekken. Sites als vliegtarieven.nl en vliegtickets.nl bieden uitkomst.

Als je morgen wilt vertrekken kost het je 1096 euro met british airways

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100