Kun je flesjes Heineken krijgen in de all-inclusive resorts op de Dominicaanse Republiek?

We zitten aan een hotel van de Iberostar-keten te denken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch Nederlands: ga je naar het buitenland, mooie kans om andere gebruiken en culturen te leren kennen, maar nee, ik wil mijn "eigen" merk pilsje drinken ook al bestaan er tientallen minstens even goede andere merken pils - en nog veel meer andere spannende plaatselijke dranken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het antwoord nou "nee" is? Ga je dan ergens anders heen? Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koosknip: juist, iets wat ik ook helemaaal niet begrijp.

Het beste antwoord

Punta Cana? Maximale luxe en ook import bier! Ik heb de groene flesjes Heineken voorbij zien komen.

Aanvullende info: Ik ben er verleden jaar geweest, heb de ultra-all inclusive gehad, dacht altijd dat all-inclusive overal hetzelfde was, maar nee, dat bij Iberostar en zeker in Punta Cana is overdreven luxe. Ze vegen nog net niet jouw kont af. Goeie keuze als je blauwe zee wilt en witte stranden wilt, lekker luieren en verwend wilt worden. Goed eten en leuk personeel. Dus ik zou zeggen: Gaan en genieten! (zelfs al zouden ze geen Heineken hebben, je vermaakt je prima!)