Weet iemand een site waar je vluchten kan zoeken zonder per se een eindbestemming aan te geven?

Ik wil in de meivakantie weg. Het maakt me niet uit waar naartoe. Maar bij alle sites die ik tegenkom, moet je aangeven waar je naartoe wilt.. Weet iemand een site waar je gewoon vluchten kan uitzoeken op een datum die jou goed uitkomt?

Toegevoegd na 1 uur:
Mijn budget is slechts een stufietje. Natuurlijk wil ik graag naar een tropisch oord aan de andere kant van de wereld, maar ik moet ook weer naar huis kunnen;)
Het zou toch handig zijn als je een site had waar je datum in kon voeren en dan staat er:
19€ Minsk
58€ Barcelona
102€ Budapest
etc etc...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik begrijp je vraag helemaal. Liep zelf onlangs ook tegen dit probleem aan, omdat ik een weekje vakantie wilde plannen om na een drukke periode een beetje bij te komen, maar het me niet uitmaakte waar naartoe.

Uiteindelijk ben ik gaan zoeken op sites van goedkope luchtvaartmaatschappijen vanaf vliegveld Weeze/Düsseldorf (niet ver van ons vandaan). Als je daar de verschillende bestemmingen naloopt, vind je al snel waar je voor een redelijke prijs terecht kunt.

Ik heb uiteindelijk een vlucht naar Marokko geboekt. Briljant van mij, hè? :-(

Oh ja, nog een tip: Arabische landen voorlopig even vermijden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou gaan voor de `hang een weereld kaart aan de muur een ga pijltjes gooien ` methode. anders zou ik niet zo snel een site weten.
wel kan je hier kijken.
http://www.vakantieveilingen.nl/?gclid=CIDfzL-5lKcCFUww3godOkszcA

dit kan je goedkoop een leuke vac opleveren.

ja en anders zou ik zeggen pak je koffer, ga naar schiphol en vraag welk toestel als eerste vertrekt en ga daar in zitten!

suc6!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ergens naar toe wilt (schoonmoeder, vriendin, New York) moet je een doel hebben. Als je geen doel het kun je niet weg.
Dus iedereen die weg wil heeft een doel nodig.
Daarom zijn alle site zo ingericht.
Zelfs mijn TomTom vraagt waar ik naar toe wil wanneer ik weg wil. Gek he.