waar kun je het best info opvragen als je in het buitenland wilt gaan wonen en werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Bij mensen die dat al eerder gedaan hebben, dus zoek op die plek naar Nederlandse clubs... Als je die gevonden hebt, dan kun je met alles daar aankomen, want die weten alles en helpen je van begin tot eind... En nog een voordeel: Je hebt meteen vrienden daar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de ambassade in het desbetreffende land. En op internet kan je verschillende forums vinden over emigratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel landen hebben een Nationaal Verkeersbureu in ons land.
Zij zijn er weliswaar vooral voor het toerisme, maar daar kun je in ieder geval heel veel informatie over het land opvragen.

Hieronder wat voorbeelden.

Toegevoegd na 1 minuut:
In heel veel landen kun je ook beter op een toeristenvisum binnen komen en dan ter plaatse werk en woonruimte zoeken en de boel regelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het best kan je jouw inlichtingen verkrijgen bij het land van bestemming, , het meest logisch,het meest duidelijke en de meeste juiste informatie zal van dat land komen