Zijn er veel weghotels in Oekraine?

We willen tussen Krakau en Kiev een keer overnachten in een weghotel om de volgende ochtend door te reizen. Is de kans groot dat we wel zo'n hotel kunnen vinden op de bonnefooi of kunnen we beter ergens in een stad van te voren reserveren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het is een behoorlijke marge, de afstand tussen Krakau en Kiev is bijna evenveel als van Nederland naar bijna Krakau. Maar goed, er zijn best veel hotels te vinden. Kijk bij steden als: Krakau, Rzeszów, Lviv, Rivne, Zhytomyr en Kiev. Het lijkt me slim van te voren al te reserveren om zeker te zijn van een plek; bij websites als booking.com heb je heel veel hotels voor een zeer redelijke prijs. Reserveringskosten zijn namelijk nooit al te duur...