Hoe duur is een vlucht naar curacao gemiddeld in februari?

hoe duur was de prijs vorig jaar op z'n laagst in deze periode

Toegevoegd na 14 minuten:
het gaat mij inderdaad om de laagste prijs. Er zijn werelddealweken in januari 2013 geweest. Benieuwd of deze terugkomen en ik dus nog moet wachten op een lagere prijs dan nu. Ik ga half februari tot half maart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Kijk ook op www.skyscanner.nl voor vergelijking. Gemiddeld zijn tickets rond de 500-600 euro, maar kijk ook bij vertrek vanuit Antwerpen, Brussel, Dusseldorf, dat wil soms wel eens 100 euro schelen!

En hou www.ticketspy.nl in de gaten, zij hebben vaak hele goedkope pakketreizen die ze opsporen.

Heb je al accommodatie? Neem anders even een kijkje op www.casacama.com Daar staan goedkope particuliere huurhuisjes op, dus mocht het ticket toch duurder zijn dan verwacht, kun je met goedkope woonruimte toch de totaalprijs laag houden!

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo, je kan eens kijken op deze pagina, hier staan heel wat aanbieders op met vliegtickets.
Zo kan je op zoek gaan naar de laagste prijs.
http://www.mijnwinkelwijzer.com/vliegtickets.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Carnaval valt dit jaar op 2 maart 2014 en op deze dag is de Gran Marcha....... de grote parade op Curacao. In de weekenden ervoor zijn er ook diverse optochten i.v.m. carnaval.
De afscheidsparade is op 4 maart en daarmee is de carnavalsperiode over. In carnavalsperiode zijn de tickets altijd duurder.
Dus ga ervan uit dat vanaf medio februari de tickets naar Curacao duurder zijn want KLM en Arke zijn niet gek, rond die periode schieten de tickets juist omhoog vanwege de vele mensen die hier carnaval willen vieren.
Ik weet niet meer wat ze vorig jaar als laatste prijs hadden maar waarom bel je de luchtvaartmaatschappijen niet even ? Ook Air Berlin vliegt op Curacao vanaf Dusseldorf misschien zijn zij iets goedkoper in deze periode.
De werelddealweken gelden trouwens nooit in de vakantieperiodes.