Deze tas mee naar Barcelona (ivm zakkenrollen)?

Ik heb een tas van de zara die is groot (dus erg handig als handbagage tas + strandtas) maar helaas open van boven.
Binnenin zit een stoffen binnenzak die af te sluiten is met een rits. Ik heb al een ring binnen in zitten waar ik de sluiting van de rits aan kan bevestigen zodat anderen niet makkelijk de sluiting open kunnen krijgen.
Maar is het handig om deze tas mee te nemen naar Barcelona, en zal de open bovenkant niet uitnodigen tot zakkenrollen?

Als ze mijn portemonnee uit mijn tas willen halen moeten ze wel heel diep graven, en ik heb gelezen dat ze juist uit zijn op kleine handtasjes zodat ze er snel mee weg kunnen rennen.

De tas heeft ook nog een langer hengsel, maar de korte hengsels kunnen niet over mijn schouders helaas, kan hem dus alleen schuin dragen of aan mijn arm.

dit is de link naar de tas, wat is jullie mening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (7)

Je zou voor de zekerheid toch nog een tasje onder je kleren kunnen dragen waar je grotere geldbedragen instopt en pasjes. Ik zou het niet riskeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Ze"zijn overal op uit, niet alleen in Barcelona trouwens. Ze gebruiken ook de:"kunt u dit lezen"truc. Duwen een karton of zoiets met tekst onder uw neus en halen intussen je tas leeg, beschermd door het karton.
Blijf alert, welke tas je ook hebt, let op elkaar als je samenreist
maar toch, prettige dagen in Barcelona, is n leuke stad
12 jaar geleden
Nee dat zou ik niet meenemen. De mensen daar hebben echt overal lak aan ( zo wordt er ook voor het politiebureau gedeald ) ze zijn zo gehaaid dat ze jouw portemonnee zo te pakken hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem hem mee voor je paraplu, regenjas enz. verspreid je waardevolle spullen over 1 of 2 moneybelts onder je kleren. Koop wel goede!! Als ze lekker zitten heb je ook minder moeite om ze te dragen. IK kan je moneybelts van Eagle Creek aanraden.Te koop bij Bever Zwerfsport, ANWB en V&D en waarschijnlijk op veel meer plekken.

Kijk bij de undercover collectie

Toegevoegd na 10 minuten:
Zie dit als een investering voor jaren. bij mij komen ze elke vakantie van pas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit alles in een tas doen. Zorg dat je, je bankpas en dergelijke ergens anders hebt dan in die tas. Ik heb mijn bankpas is mijn broek. Verder houdt ik mijn paspoort altijd in het appartement/ hotel waar ik verblijf. Je hebt daar veilige middelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komen dagelijks duizenden toeristen in Barcelona
En er zijn veel politiemensen, die op de drukke plaatsen toezicht houden.
Laat je niet aflijden maar geniet lekker van Barcelona.
Als er iemand vlak achter je loopt stop je gewoon even, hou ruimte om je heen.
Wees allert op mensen die de weg vragen met grote plattegronden van de stad.
Doe belangrijke papieren en pasjes in een bergplaats onder je kleren.
Heel veel plezier in Barcelona
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Toevallig net een week terug uit Barcelona. Daar een geval van diefstal meegemaakt. Een engelstalig koppel zit op het terras naast ons en heeft hun rugzak op een stoel staan. De rugzak wordt gestolen door een jongen aan een tafel naast hen en een toevallige passant roept; ik heb het gezien en zet de achtervolging in. Blijkt dat beide jongeren bij elkaar horen.
Wat mij betreft maakt het niet uit welke tas je meeneemt maar draag hem van voor op je lichaam en als je ergens gaat zitten; zet hem op de grond voor je voeten met je voet op de riem.