Wat is een goedkope manier om over 4 dagen vanaf Utrecht in Nancy (Frankrijk) te komen?

Het is over 4 dagen, dus veel tijd om te reserveren is er niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Liften, fietsen of lopen.
Goedkopere manieren zijn er niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
En kijk anders even op de website van Eurolines, een busmaatschappij die door heel Europa rijdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bus van Eurolines is wss niet voor niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraagsteller vraagt om een goedkope manier, niet per definitie gratis.

Andere antwoorden (5)

Liften. Je kunt met een bord langs de kant van de weg gaan staan, maar op internet zijn ook speciale sites, die mensen met elkaar in contact brengen, zodat ze een lift kunnen regelen. er zijn nl genoeg mensen, die nog een plekje vrij hebben in de auto en wel zin hebben in een praatje onderweg.

De laatste optie is natuurlijk veiliger dan met de duim omhoog langs de weg gaan staan.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
al liftend met je universeel en alom gekend gebruiksvoorwerp, namelijk je duim gebruiken, deze dient ook om al liftend van het ene punt naar het andere te raken in redelijk korte termijn.....en niet enkel om iets positiefs aan te geven, voor de liftende gebruiksaanwijzing verwijs ik je graag naar mijn uitleg, namelijk : je steekt je duim vooruit en brengt deze gestrekt tot naast je lichaam terwijl je je met je aangezicht naar de aankomende wagens richt, weliswaar naast de rijbaan, je kunt hierbij de liftende of de eerder afwachtende houding bij aannemen,
succes gegarandeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet er met een auto ongeveer 4.5 uur over. Dit kost je ongeveer 90 euro aan brandstof. Het is denk is de goedkoopste oplossing.

Toegevoegd na 4 minuten:
Los van liften lopen en fietsen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop is dat niet. Enkeltje voor twee personen EUR 238.- en als je verder klikt blijkt dat niet te boeken. Daar sta je dan.
Met eurolines.nl kun je op 28-8 voor EUR 52.- van Utrecht naar Nancy inclusief reis en annuleringsverzekering.