Welke plaats in Spanje is leuk om op vakantie te gaan met je vriend/vriendin?

Ik wil graag met mijn vriend op vakantie naar Spanje. We zijn beide begin 20. We willen graag naar een plaats in Spanje waar we lekker kunnen winkelen en zonnen maar waar ook leuke activiteiten te doen zijn. En we willen 's avonds ook uit kunnen. Weet iemand een leuke plaats? We willen geen zuip vakantie zoals Lloret.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4K

Antwoorden (7)

Aan de Costa Brava heb je verschillende plekken waar je naartoe kunt waar alle door jou genoemde elementen te vinden zijn. Barcelona is ook leuk. Daar kun je cultuur snuiven, shoppen, naar het strands en er is een bruisend nachtleven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Andalusië, in het zuiden van Spanje kan je beleven wat jullie willen. Mooie oude gebouwen, gezellige tapasrestaurantjes, een flamenco-avond bijwonen, goed weer. Dat kan onder andere in Sevilla, Granada, en Cordoba.
Amadea
11 jaar geleden
Torremolinos is leuk voor strand en gezellige eten en wandelen over de boulevard .
Div. andere badplaatsen in de buurt .... Benamaldena , Marbella en Porto Banus .....
En met de bus kun je ook naar Malaga = grote stad om lekker te winkelen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een paar leuke vakanties in Callela gehad. Genoeg te doen voor jongeren, maar geen zuipdorp zoals Lorett de Mar. En de trein naar Barcelona stopt in Calella, leuk als je een dagje geen zin in strand hebt. Het strand is groot met genoeg tentjes om iets te drinken. En voor Spaanse begrippen ligt Calella dichtbij, net over de grens namelijk.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Callela, ECHT GEWELDIG! Precies zoals jij het omschrijft.
paulus811
11 jaar geleden
Leuke reactie Pesu!
Google een op Valencia. Dat is een stad waar veel studenten wonen. Daar is genoeg te doen voor mensen van jullie leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Benalmadena en Torremolinos zijn 2 badsteden dicht bij elkaar in het zuiden van Spanje. Die voldoen beiden aan uw eisen en zijn inderdaad niet zoals Lloret of Salou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom op 2 locaties. In beiden kan je goed winkelen, cultuur snuiven en ze hebben een levendig stadsstrand. UItgaan is in beide steden geen probleem. Ik denk aan Barcelona en Valencia. Valencia heeft als plus dat er een aantal interessante natuurgebieden vlakbij de stad zijn. Barcelona is natuurlijk erg kosmopolitisch