Waar laat een naturist zijn/haar portemonnee in een supermarkt bij een naturistencamping?

Ik vraag me altijd af waar een naturist zijn/haar portemonnee legt in een supermarkt bij een naturistencamping, want een broek aan hebben ze niet. Weet iemand het antwoord?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In zijn/haar tas...je kunt prima naakt zijn met een tas over je schouder.

Gewoon vasthouden, of aan een touwtje om de nek. Toegevoegd na 32 seconden: Of in een tas. Genoeg mogelijkheden, lijkt me.

Ik gebruik zelf altijd een tasje die ik om me nek kan hangen.

in de hand of een (buidel)tas

Die word op zak gedragen.

Hoezo een broek aan hebben ze niet??? Er zijn heel veel vrouwen die nooit een broek aan hebben met zakken waar een portemonnee in past. Als naturisten al naar zo'n grote camping gaan waar ook een supermarkt bij is, dan nemen ze een boodschappentas mee om de boodschappen in te doen. Daar gaat dan ook de portemonne in.

In de praktijk zijn er verrassend veel winkels op naturistencampings waar het gebruikelijk is even wat aan te schieten. Dat komt omdat de uitbater van de supermarkt niet de eigenaar van de camping is. Maar dat maakt ook niet uit voor de portemonnee. Mijn rokjes, jurkjes, pareo's en zelfs de meeste zomerbroeken hebben ook geen zakken. En zelfs als ik wel een zak heb, gaat daar mijn portemonnee niet in, zelfs niet buiten de camping. Die portemonnee zit gewoon in mijn tas. Net als altijd.

Misschien is het all-inclusive...hoef je nergens je geld te laten...

Ik leg mijn portemonnee nooit ergens neer, zeker niet in een supermarkt. Als ik brood ga halen in het winkeltje hou ik mijn portemonnee vast, of ik neem een boodschappentas mee, waar de portemonnee in past. Als als ik naar de supermarkt ga, moet ik mij aankleden en van de camping af, dan gaat ie gewoon in mijn broekzak of jaszak. Ik durf trouwens met een gerust hart mijn portemonnee ergens neer te leggen op een naturistencamping: die ligt er de volgende dag nog of hij wordt teruggebracht.Op een textielcamping zou ik het niet wagen, zeker weten dat ie pleite is. Kom sowieso nooit meer op textielcampings: geen reet aan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100