Mogen breiwerkjes in het vliegtuig?

Dochters hebben leren breien tijdens logeerpartijtje bij oma en zien het helemaal zitten om transatlantisch te gaan breien. Doen luchtvaartmaatschappijen moeilijk over breipennen? We vliegen naar de VS.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (4)

Nee, die mogen niet in de handbagage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tante heeft een keer gevraagd of ze een haaknaald mee mocht nemen en dat mocht toen wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het mag, als de pennen maar niet de puntig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stop ze voor de zekerheid toch maar in de koffers.
Volgens mij mag een rondbreinaald wel. Gewone breinaalden is twijfelachtig en is erg afhankelijk van de security op dat moment.
Ik zou het gewoon navragen bij de airline.
Bronnen: