Moet je op Camping Village Isolino badmutsen dragen in het zwembad?

Er stond zoiets onduidelijks in een mail en ik weet niet of dit nou echt moet. Op de foto van het zwembad zijn allemaal mensen te zien zonder badmuts

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je geen website?

Antwoorden (3)

Volgens de FAQ van de camping moet dat wel, en kan je ze kopen in de supermarkt en bij de bar bij het zwembad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dit is heel toevallig! Ik ben 3 jaar geleden op diezelfde camping (denk ik) geweest. En daar moest inderdaad iedereen verplicht een badmuts dragen. (als het dezelfde camping is zie je bij de ingang 3 tafeltennistafels staan. Erg grappig :)) als het dezelfde is hoor ik het wel! Veel plezier xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHA dan gaat iedereen zeker stoer doen over dat ze zon coole badmuts hebben xD
Volgens de site is het verplicht. Je kan het kopen bij het zwembad of in de supermarkt.