Waar kan ik een overzicht vinden van (niet-hamburger) restaurants in Nederland met een speeltuin(tje)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Via de website in de bron kan je leuke restaurantjes vinden om naar toe te gaan met kinderen. Over de aanwezigheid van speeltuintjes en of hamburgers wordt niets gemeld helaas.

(al kan je er van uitgaan dat bij een pannenkoekenhuis hamburgers niet op het menu staan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de link een lijst die door ouders is samengesteld (ze schrijven er ook wat bij over de voorzieningen). Eet smakelijk!