Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wintersport accomodatie gezocht van zo 20 tot zo 27 december in of nabij Berner Oberland

Ik ben voor de kerstvakantie op zoek naar een acco voor mijn gezinnetje van zondag 20 december t/m zondag 27 december. Vanaf 19 december mag ook, als ik maar tot die zondag 27 mag blijven, want dan gaan we door naar een volgend adres in het Berner Oberland. Ik zoek dus iets wat in of nabij Berner Oberland ligt. Wallis kan ook wel. Zoals bekend verhuren de meeste accomodaties van zaterdag op zaterdag, dus het is een uitdaging om wat te vinden. Hopelijk heeft iemand nog een leuke tip!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan je geen accommodaties adviseren, maar het gebied van de Oeschinensee nabij Kandersteg is een mooi gebied in de zomer, met ski-mogelijkheden in de winter. Misschien eens wat surfen of je daar iets van een accommodatie in de buurt kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op vakantiereiswijzer.nl
Dan vind je zeker iets neem ik aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding