Weet iemand een leuke camping in tsjechie?

Ik heb al op internet gekeken, maar een persoonlijke ervaring is toch stukken beter dan wat foto's...
Wel graag een camping met een zwembad of meertje. Ik (14) ga samen met mijn zusje (11) en mijn vader. Weet iemand een leuke camping in tsjechie met ook wat te doen voor die leeftijden?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Rutge
12 jaar geleden
Wij gaan naar camping Chvalsiny. Moet je ff op hun site kijken maar ze hebben een klein zwembad, een meertje en 4 tafeltennistafels ;)
Rutge
12 jaar geleden
Heb er geen ervaring mee maar de site sprak me wel aan.

Antwoorden (4)

Ik heb je een link doorgeven van een camping in tsjechie, er zijn verschillende dingen te doen je kan er zwemmen, andere sporten,...
Meer informatie op de link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht plushostels? Ik ben gisteren weer gekomen van deze camping, maar dan niet in Praag, maar in Rome. Ontzettend leuke camping met veel faciliteiten en een zwembad. Ik weet niet hoe dit in Praag is, maar in Rome (van dezelfde organisatie) was het echt top! Misschien kun je even op de site van hen kijken. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wanneer jij naar Tsjechie gaat...maar ik zou zeggen kom gezellig bij mij op vakantie...Ik heb dan wel geen camping maar een hele gezellige hobby boerderij met veel dieren..groetjes,Lia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier heel veel meningenen campings

http://www.campingmening.nl/campings.php?lid=tsj