Waar kan ik een last-minutevakantie naar Griekenland vinden?

Het gaat om 5 personen (altijd lastiger dan 4), waaronder 3 kinderen. We zouden bij wijze van spreken morgen al weg kunnen en willen een week (of 10 dagen). We willen UITERLIJK 14 augustus terug zijn, liever nog eerder. Hopelijk weet u een site waar ik reizen naar mijn wens kan vinden. Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

5 personen is altijd lastiger ja..

Ik kan u ten eerste aanraden naar een reisbureau te stappen. De medewerkers weten vaak hoe de markt er nu uit ziet en of er uberhaubt last minutes zijn die voldoen aan uw wensen. Mijn voorkeur gaat vaak uit naar d-reizen. Daar kunnen ze de prijscheck doen. Het klinkt als een verkoop praatje maar uit eigen ervaring weet ik dat ze een bijzonder goed systeem daar hebben(heb stage gelopen in 2 verschillende reisbureau's)

Voordeel van d-reizen en andere reisbureau's trouwens ook is dat ze met verschillende organisaties werken waaronder oad, Holland International(Arke), sudtours enz. Bij d-reizen kunnen ze zo uw wensen invoeren en dan kunnen ze meteen zien wat de goedkoopste reis is.

Wat ik wel de laatste jaren merk is dat er voor gezinnen vaak geen goede last minutes zijn en het vaak goedkoper is om meteen te boeken wanneer de gidsen net uit zijn. Dus rond november/december.. Last-minutes is vooral handig als je met 2 personen gaat en behoorlijk flexibel qua tijd bent.

Ga gezellig naar reisbureau:D Vervolgens kunt u altijd nog verder rondkijken op het internet!! Oja D-reizen.nl is ook een goede website!!

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft me goed geholpen, ik vertrek vrijdag. Dank!

Andere antwoorden (3)

Wellicht:

- www.expedia.com

- www.arke.nl

- www.thomascook.nl

- www.d-reizen.nl

Wie weet ! Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inpakken en wegwezen is een site waar je eens kan kijken. Volop keuze.

Fijne vakantie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb vandaag toevallig een lastminut geboekt naar Kreta, Griekenland. Ik keek op Neckermann, Oad(afgeraden) en d-reizen. D-reizen heeft echt goede aanbiedingen op de site staan, echt een aanrader dus.