Kunnen we op vakantie naar het buitenland gaan als de ene 18 jaar is en de andere 16?

We willen met de auto naar Amsterdam.

Toegevoegd na 17 minuten:
Zijn van België...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eeeeh Amsterdam is geen buitenland..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrouwe, je hebt ook een www.goeievraag.be
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrouwe, wel als je in België woont.

Antwoorden (3)

Ja, mits de 16-jarige toestemming heeft en jullie je paspoort of idkaart hebben. Jullie zijn van harte welkom!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij qua leeftijd geen Probleem. Vraag het bij de accommodatie die je boekt voor de zekerheid even na of zij er geen problemen mee hebben!

Je weet dat de parkeertarieven in het centrum van Amsterdam €5 per uur zijn! Parkeer om veel geld te besparen je auto in een P+R garage of overweeg toch om het openbaar vervoer te nemen.

groetjes uit Amsterdam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan zeker, je kan echter voor sommige accomodaties toestemming nodig hebben van een ouder/verzorger.