Lloret de Mar, Appartement/Hotel Olivo bekend bij iemand?

Wij hebben dus halsoverkop een vakantie geboekt via Beachmasters.. We hebben gekozen voor Appartement Olivo omdat die vlakbij alle discotheken zijn..Maar nu kijken we dus rond voor recensies... NERGENS iets te vinden (Ik weet het, heel stom..) Zijn er toevallig mensen die in dit appartement zijn verbleven of er dit jaar zijn? Ik vertrek 15 juli al. Op google enzo kan ik ook enzo kan ik ook echt niets vinden.. Heb er nu wel een beetje een dubbelgevoel bij omdat ik niet weet wat ik kan verwachten.. dus als iemand er iets meer over weet dan hoor ik het wel, thanks :D

http://www.beachmasters.nl/jongerenreizen/spanje/costas/lloret-de-mar/appartementen-olivo.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ik ken dit hotel;). Dit hotel zat naast een ander hotel, waar wij verbleven. Wij gingen altijd langs dit hotel als we naar ons hotel moesten. Volgens mij is het gewoon een normaal hotel
met zwembad en gewoon mooie, rustige kamers met bad en keuken enz. Het enigste nadeel is dat wij vaak wakker werden door de discotheken, maar wij hadden geen alcohol op. Ik ga er vanuit dat jullie er komen om een feestje te vieren, dus je zult gewoon goed kunnen slapen.;). Veeel heeel veeel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enigste bestaat niet, het is: enige ;)
Er bleek wel 1 recensie op die website te staan en het appartement krijgt een 7.1. Zelf zat ik daar ook in de buurt, verwacht niet al te veel van de hotels/appartementen. Maar gezelligheid is er zeker.

Giel 06-04-2010
Leuk appartement! Super plek! Lloret is echt helemaal te gek! We hebben een geweldige tijd met Beachmasters gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een beetje klooien met Google Translate heb je hier 19 recensies