Wat is een leuke camping in of rondom Stockholm?

Voor onze roadtrip gaan we ook 3 dagen naar Stockholm, ik zoek hier een leuke camping, in Praag hadden we vorig jaar een camping die echt in de stad zat en vroeg me af of je die hier ook hebt?

En misschien nog wat tips voor andere leuke campingen, we zijn allemaal +/- 25jaar en hebben een grote 6 persoonstent

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K

Antwoorden (3)

Ik vond Bredäng super relaxed. Netjes, betaalbaar, fijne omgeving, op loopafstand van het water (zwemmen!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.camping.se voor leuke campings in heel Zweden. Je mag in Zweden ook wild kamperen. Alleen niet te dicht bij huizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.campingmening.nl/campings.php?lid=zwe

misschien zit er hier iets bij.